NB! Vi ser at du bruger internet explorer. Denne designer er ikke kompatibel med i-explorer. Vi anbefaler at du bruger Google Chrome, men alle andre moderne browser burde også fungere.
Designa dina egna klistermärken med QR-kod
Levererad till dig: 6-11 december Leveranspris: Fri frakt över 249 kr, annars 45 kr
På den här sidan kan du designa klistermärken med dina egna QR-koder.
Se här i videon hur man använder den avancerad designer.
Ladda upp din QR-kod genom att klicka på "Ladda upp bild". Anpassa dina klistermärken som du vill ha dem, genom att välja storlek, bakgrundsfärg, skriva text m.m. Om du inte redan har en QR-kod kan du generera gratis QR-koder på många ställen online.
Om du behöver klistermärken med löpande nummer/QR-koder, kontakta vårt säljteam så kan vi hjälpa dig.
Bredd i mm.
Höjd i mm.
Antal
Form
Bakgrund
Text
Ladda upp image
Lager & bakgrund
Form
Bakgrund
Välj text
Text
CURVE TEXT
Diameter
Kerning
Font size
Flip
Ladda upp image
EDIT
EDIT CLIPART
Lager & bakgrund
INFO
Ark med etiketter
Det rimeligste valget som passer bra om du vil ha merkene samlet på et sted.
Stykkvis kuttet for utdeling
Om merkene skal deles ut til venner eller på events er dette det beste valget.
Vad använder man klistermärken med QR-koder till?
En QR-kod kan också vara användbar om du har en stor mängd information som kunderna behöver komma åt, men som inte är relevant eller möjlig att skriva ut på ett flygblad eller i en broschyr. Kanske uppdateras informationen ofta eller så är den för tung med text för att alla kunder ska vilja läsa informationen.
Många använder också QR-koder för att dirigera sina intressenter vidare till hemsidan, utan att kunden behöver göra något annat än att skanna QR-koden med sin telefon. Det gör det enkelt att dela långa webbadresser eller ologiska webbadresser med bokstäver och siffror. Du kan också hänvisa kunder till en videoguide med QR-koden.
Så här får du ut det mesta av dina klistermärken med QR-koder
Tänk på följande för att optimera användningen av klistermärken med QR-koder:
Tydlig placering: Placera klistermärkena där de är synliga och tillgängliga för målgruppen.
Instruktioner: Lägg till korta instruktioner eller något lockande för att motivera människor att skanna QR-koden.
Målgruppsinriktat innehåll: Anpassa QR-kodens innehåll till din målgrupp för att öka engagemanget.
Analys: Övervaka och analysera resultaten med hjälp av analysverktyg för att utvärdera effektiviteten av din kampanj med QR-koder.
Uppdatering: Uppdatera QR-koderna efter behov för att säkerställa att de alltid länkar till aktuell och relevant information.
Genom att implementera dessa steg kan du maximera värdet av dina klistermärken med QR-kod och skapa en mer interaktiv och informativ upplevelse för dina användare.